2023-01-31 06:00Nyheter

Köp växthus hos Granngården! Nytt sortiment från Halls Greenhouses

Växthus från Halls Greenhouses.

I takt med att allt fler upptäcker odlingsglädjen ökar även intresset för olika odlingsmetoder och nyfikenheten för att odla på flera platser. Granngården ser ett ökat intresse för att odla i växthus och lanserar flera alternativ från Halls Greenhouses som nu går att köpa online på granngården.se.

– Det finns inget bättre än att skörda de grönsaker du har odlat själv. Värmekänsliga grönsaker som t.ex. tomater, gurkor och chili kommer smaka så mycket bättre än de du köper i butik, samtidigt som du kan vara helt säker på att de inte har sprayats eller transporterats halvvägs runt jorden, säger Elena Wilskier, Kategorichef Trädgård.

Växthus från Halls Greenhouses.

Som ett led i att erbjuda kunderna att kunna odla året om lanserar nu Granngården växthus i sitt onlinesortiment. Att odla i växthus ger större odlingsmöjligheter, både tidigare och senare på säsongen.

Kvalitativa växthus i klassisk design

De klassiska växthusen hos Granngården kommer i olika storlekar och modeller. Gemensamt för dem allihop är att de är nätta och tidlösa i sitt utseende, samtidigt som de är solida och designade för att kunna klara lite tuffare väderförhållanden som stormar och skyfall. Samtliga växthus är från Halls Greenhouses, är tillverkade i Danmark och säljs med 12 års garanti.

Växthus från Halls Greenhouses.

– Växthusen är designade för att kunna smälta in i sin omgivning så att du enkelt kan sätta din egen personliga prägel på växthuset. Vi har också valt att ta in modeller i olika storlekar så att du kan välja rätt växthus utifrån just dina och din trädgårds förutsättningar, avslutar Elena Wilskier.

Se hela utbudet av växthus på granngården.se

Om Halls Greenhouses/Juliana Drivhuse A/S
Juliana Drivhuse A/S är ett privatägt danskt företag som grundades 1963. Här designas, utvecklas och tillverkas växthusen från principerna; enkelhet, estetik, funktionalitet och kvalitet. Halls Greenhouses erbjuder produkter med unik design och funktionalitet med en gemensam korrelation mellan kvalitet och pris. Produkterna är designade och tillverkade för att hålla i många år och utgöra ramarna för människor i det goda livet, vare sig det i första hand är för odling eller som en oas i trädgården.

Elena Wilskier
Kategorichef Trädgård